Finally, I have made my decision of which tudung should I buy for my akad nikah and sanding.
For akad nikah, I beli yang nie!
Tunggu dapat in hand baru tau macamane nak gayakan..maybe with shawl and veil.
Colour : cream (complete with brooch)
Duration : pre-order
For KL Reception, I ordered ala-ala macam this one!
Colour : peach
Buy from : tudung exclusive
Duration of siap : 1 week! (OMG, cepatnye!)
There are many choices of colour and you can choose whether big or small awning. As muka ku yang bulat nie, I lagi prefer awning kecil :).Other that than, we can choose the bead's design! and the price is reasonable! oh, she used chiffon high quality.
Penang's reception.
Remember this post?
I bought this one!!
Colour : grey with touch of burgundy colour.
Duration of siap : 1 month and a half. Hopefully leh siap cepat!
Bought it online via facebook. Beli sekali together with arabic inner for akad nikah. ;)
Ticker shows another 70 days? cepat nye! convert to month lagi 2 bulan 10 hari!





boleh tau x tudung yg mcm fifi tu u order dari mane? link tu x bleh bukak la...
ReplyDeletecantiknye.... suke tengok
hai awak! dia tukar link baru..
ReplyDeletehttp://sophiecreations.blogspot.com/
salam..
ReplyDeletetumpang tanya, mana nk beli tudung mcm no 1 dan no 3 tu ye??
hai nak tanya inner arabis 2 u beli katne ye ley bg link nye tak...
ReplyDeletesalam sayan nk tnya ad x inner neck awning yg batu nya besar2 tok pakai nikah ckli sanding kwen..nk wrna cream..price cm mn??
ReplyDeleteSalam..kena cari tu..kalau kata just ada inner neck tu,u just leh tampal batu tu sendiri :)
ReplyDeleteyg ala turban tu cr kt mne yang??
ReplyDeletei beli dekat kk collection..tapi sekarang banyak tempat lain pun jual..u leh try cari dekat al-humaira, scarfbyriqa ;)
ReplyDelete