I'm excited seeing many B2B is in their progress of preparing for their wedding. I love seeing their outdoor pre wedding photography, save the date video and etc. Teringin juga nak bergambar macam tu, but knowing my en. tunang, he doesn't want it and he is camera shy. Nak suruh amik gambar berdua macam patung pun susah, nie kan pulak suruh action begini begitu. Ya ampun. Kesudahannya I'm the only one who will pose here and there.
Should I asked him? hehe. If he is reading this blog, hope dia tahu that I want it! My favorite wish spot is I-City at Shah Alam. Mesti cantik kan? *mood mengelamun kejap*


Hehe.. pujuk la die. Skali je nak begambar macam2.. Suke gak i- city.. tapi still rmai org lg ke skang.. If rmai cam dlu cam pack ckit.
ReplyDeleteniema..try to convince him..my fiance pon cmtu juge..dia kata mana reti nak pose sana sini. tp he tried to do the best after pujuk2 dia..hehehe..
ReplyDeletehehe..xpe..kl dpt cameraman yg power mst jd xshy2..btw..ur father name sme ng pudin..hehe,.
ReplyDeletehana: tula kan..especially time maghrib kan..tapi kat situ cantik sgt..kalau dah senja tu mcm winter sonata..haha
ReplyDeletehana yoriee: tula hana..nanti nima try pujuk..baru nak pujuk agaknya dah tukar topik..
sharifuddin N shakina : susah2 sngt posing ngan cameraman jelah..haha..owh! aah la, sama namanye ngan ayah nima..